mandag den 3. juni 2013

"PLANT EN PIZZA" fortsættelse

Opdatering af "PLANT EN PIZZA" planter
 
Den ene tomatplante er først nu ved at komme med blomster og nogle steder enkelte små tomater.
Begge planter står i udestuen, hvor der er meget varmt. Mine piger er ude flere gange om dagen for at vande og lufte ud. Tomatplanten her, er kommet af en cherrytomat, som jeg har lagt på fugtig jord, og vandet jævnligt.
 
Den anden er som i kan se kommet med mange tomater. Denne plante er kommet af en cherrytomat, som jeg har lagt på tørt jord, og først vandet efter den var tørret godt ind. Den er tydeligvis længere processen end den første.

 
Hvidløgsplanterne her står i gråsten. Der går lidt tid inden de er klar til at blive "høstet".


1 kommentar:

  1. jeg er lidt misundelig på dine tomat planter.. mine ude i drivhuset..( og det er enda købefrø) er stadig kun ca 40 cm høje og uden blomster endnu...

    SvarSlet